İstediğiniz logo tasarımı yapacak uzmanları bulun
Logo nedir? Kelime demeı olarak ana mukabillığı dilimizde amblem olan, bir aksiyonin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, demeını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasarımı anlamsal olarak aksiyonletmenin yahut organizasyonun kazık olarak yaptığı aksiyoni sembolize edebileceği kabil, markanın kendi demeı ile de sembolleştirilebilir, hatta temelı çdüzenışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara sahip olur.
Sorusu sorulduğunda söz demeının dışında, birşunca logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasarım esnasında tasarımı yapacak olan insan yahut kuruma neyin ve elbette aktarıldığı epey önemlidir. Gayrı taraftan logo tasarım çdüzenışmasını yapacak insan yahut kurumun sizi elbette anladığı ve logo çdüzenışmanızı elbette değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çdüzenışma sizin, aksiyonletmenizin ve bundan sonraki çdüzenışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasarım çdüzenışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değaksiyontirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çdüzenışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype birden çok iş vadiı ile faaliyette kâin şirketler yürekin daha çok tercih edilebilir. Bir bir sektörde çalışma gösteren aksiyonletmelerin umumiyetle logoları sektörü özümleme paha. Fakat birden ziyade sektör ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda temsil etmek imkansızdır.
Logo ne aksiyone yarar?
İşletmeler yürekin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası sıfır bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devir aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, peki aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Turfa halini düşünmeye çdüzenışın. Markaların logoları olmadan filvaki bellik olmaları neredeyse imkansızdır.
Bu sebeple aksiyonletmenize kurumsal bir düşünce hazırlayarak yolunuza dayanıklı adımlarla devam edebilmek hesabına “logo tasarım” çdüzenışması ile mebdelayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) anlatım paha. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazı kişilerin bir zahirte teşhisnmasını sağlayan aksiyonaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Yalın, kolay anlaşılır, hatırlanması kolay, olanaklı evetğunca az skorda renkten oluşdünyalıkıdır. Her çtay baskı ve parça tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok önemsiz ölçülerde tafsilatlar kaybolmamalı, çok yetişkin ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Diğer firma evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa sebep vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya yetişkin ziyan verir.
Logo düşüncemcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e gereğince logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili bünyeun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine müsait olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini elbette teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasarım aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin taliırabıta lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devir dahi rahatılda kalıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da firma yürekin logo tasarlanacağı devir o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında veri sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devir simgenin taşıyacağı deme bakımında bu veri çok önemlidir.